Senaste Inlägg

mendå://

Nu har jag blivit så här dålig på att blogga varje dag nu igen, men nu ska jag förklara varför. Det är för att jag har mycket plugg och göra, sen efter plugg måste jag hinna med att träna också + jobba:O Menmen..
Och jag har ännu inte fått tillbaka min kamera av Evelina än som jag sa att jag skulle lägga upp bilder ifrån Ullareds resan:) Tänkte berätta om  går dagen,
Först bar det av till skolan och kolla på lite lucia, mycket trevligt.. Sedan blev det av hemmåt och göra sig iordning för fest med Emma och Evelina i stan. Drog på fest men den sög + att folket skulle till en annan fest. Så slutade med att jag och Emma träffade Jonas uppe på stan väldigt trevligt;) hah.. Sen var klockan halv två och det bar av hem, skönt att lägga sig i sängen somnade på stört!

Ha de bäst!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback