Senaste Inlägg

irriterande (?)

Ojoj såg nu att jag inte har bloggat på några dagar, det är
inte så att jag inte har tid eller så jag orkar bara inte helt enkelt :/ 
Men men nu ska jag försöka bättre mig på detta!!

Tänkte att jag ska uppdatera er lite grann
under vad som har hänt under tiden jag inte har bloggat.
Ska iväg till veckan och skriva på papper på 6 månaders provanställning
på ett café inne i örebro, jag jobbar lördagar och söndag + lov
för er som ville veta ;) Och när jag inte jobbar där så ska jag ev jobba några
eftermiddagspass på lek och buslandet när dom behöver folk:) 
Så nu kommer ekonomin rulla in som bara den :)
Vilket gör mig suuuuuuper glad !!

Och EV blir det flytt 1 maj men som sagt bara ev så det är
inte säkert, för jag kommer få hyra lägenheten i
andra hand.. och eftersom det int är säkert än är för att han som bor i
lägenheten nu har lite svårt och bestämma sig för om han verkligen ska flytta
eller om han ska bo kvar.. Men men det återstår
 och ser vad som kommer hända:) 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback