Senaste Inlägg

Yeeeees ;)

Har inte skrivit så mycket här på ett tag men det är för att jag inte "orkat"
eller ja orkar gör jag men jag ville inte!!
I helgen har det hänt verkligen hur mycket som helst,
I fredags blev det paatry time med dom bäästa, kvällen spenderades i Örebro.
I lördags kom min busunge Minna hit, hon va påskkärring;) såå söt va hon:)
Sen blev det ju såklart äta påskmiddag med Minna o alla andra i familjen!

Mot kvällen ringde Mr Jerry mig och bad mig komma in till Liquid
eftersom det va tydlingen någon som hade
privatfest där;)  Så blev till att göra sig ordning och åka in
och käcka lääget ;)
Träffade Bea på halv två bussen hem, henne har man inte träffat/umgåts
typ 7-8 månader. Kändes väl rätt okej, tror hon har börjat bättrat sig,
fast inte med hennes supande;) haha !!

Igår (söndag) blev det på dagen att hjälpa pappi lite utomhus,
sedan blev det god mat på det hela!
Och mot kvällen blev det in till Sebastian på "final festen" haha.
Sandra och mikaela hängde med dit, kul kul..
Var mycket trevligt folk där!!

Tog bussen hem från Sebastian runt 7 tiden imorse, så jag var hemma
vid 8 typ. Jim ringde mig när jag satt på bussen
hem, trevligt samtal och vi har bett om förlåtelse till varandra nu,
så nu är vi vänner igen;) Och så är ja super glad för hans skull att det
går så bra för honom nu med nästan allting..

Idag blir det nog att vila så mycket det bara går,
slår på någon romantisk film som man lätt kan somna till, haha!

OCH INLÄGGET ÄR INTE SLUT ÄN, FÖR VET NI VAD? ;)

Nu är det verkligen inte låångt kvar tills jag åker till Kina, bara 16 DAGAR kvar ;)
  jag gillart grymmt. Det ska bli så himla skönt att få komma bort
här ifrån så man får tänka på annat:)
Och vet ni va det bästa är? ;) STOOOR SHOOPPING STAD !!





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback