Senaste Inlägg

God morgon mina små tuttiduvor :)

God morgon mina tuttiduvor, har ni sovit gott inatt? Det har iallafall jag gjort
men önskade att jag kunde sova längre men då kommer jag inte upp till skolan
imorgon"/  SUCK!! I helgen har jag haft hyffsat kul, i fredags, åkte jag hem till Johan
med Angelica och träffade roligt folk där, sen blev det krogen för deras del och jag
drog hem.. Lördag vakna upp åtta bakfull som ett as och mamma skulle ha med mig till
Nora marknaden.. Blev o vara där några timmar sedan hem och fixa sig sen påt med
alkoholen igen :) Och kom hem ungefär halv tre inatt:D
Och idag vad ska jag göra idag? Hmm ta det lugnt kanske eller så ska jag gå upp på stan
och roa mig med att köpa några kläder eller kanske ett par nya skor? Hmm"/
Idag är jag faktiskt inte bakfull konstigt nog för jag va mer alkoholpåverkade igår
än i fredags;P Menmen bra det :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback