Senaste Inlägg

Jag gillar inte ungdomsmottagningen!

Ojoj vilken morgon det har varit, vaknade halv åtta av att telefonen ringde,
eller ja alarmet. Blev in i duschen och fixa sig lite sen blev det att springa till
barnmorskan eftersom jag hade tid där halv nio ;P
Hmm, undra vad jag gjorde där tro? Nu har ni inte hängt med i svängarna;)
Den som kommenterar rätt får en länkning :)

Efter barnmorskan gick jag till ica och köpte frukost, det blev färska frallor
med isbergssallad,tomat,gurka,ost och skinka & ett glas mjölk!
Vilken lyxfrukost jag gjorde, tänk om jag kunde göra så varje morgon haha:P
Det kommer bli sen när jag börjar skolan och börjar träna ordentligt!

Sen runt tio tiden ringde mamma och sa jag ska ut till marieberg och köpa
nya kyl/frys till vårat kök. Vill du hänga med så kan vi gå inne i gallerian :)
Så tog bussen som gick 10,10 från stan ut till Marieberg köpcentrum !!
Och jag hade jätte trevligt med min mor och far idag =)
Och jag kom hem med två påsar som min mor betalade åt mig, snällt va??
Kan ni gissa vad det är i påsarna??


1 Kommentarer

Postat av: Marcus den 2010-08-02 @ 20:47:46

Jag tror du tittade om du var gravid:d haha;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback