Senaste Inlägg

Mobilen vill inte som jag vill :@

Jag blir galen jag har skrivit ungefär tre inlägg genom mobilen under dagen men nu när
jag kollade så har ingenting kommit upp i arkivet eller på bloggen:O Fattar inte vad som
är felet heller "/ 

Men men förut efter skolan blev det upp på stan och köpa en kalernder
eftersom jag är en upptagen tjej;) Haha och ett ämnesblock.. Sen kom P och hämtade upp mig
hämtade ut min kamera i kumla från lagningen, fick en helt ny kamera tydligen fast dock
mindre megapixlar så fick tillbaka ungefär 400:- sedan blev det till ikea och handla krukor,
blommor på väggen, flisfilt, paraply och kruksblommor från blomsterlandet!!






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback