Senaste Inlägg

SVAR PÅ TAL

Fick några frågor av någon anomym avensjuk jävel men här får du
iallafall svaret på dom!!

* Vem bryr sig om du är gravid eller inte?
 Svar: Tydligen du/ni eftersom ni läser min blogg ;) Om jag går er på
nerverna så läs den inte då?

*
Ja googla negativa test o då kom den upp? vilken tur att du inte e gravid :D
Svar: Japp bilderna är ifrån google för att jag inte vill lägga upp mina två
******** tester :)

* Du har då inte umgåts med tommie dom gångerna jag va med?
Svar: jo jag har umgåts med han miljontals gånger men dock inte när han
festade med sina andra vänner.. Är det något fel och sakna någon? NEJ!!

Du din anonyma sak varför kan du inte stå för vad du kommenterar??


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback