Senaste Inlägg

Underbar & rolig helg =)

Denna helg har jag haft typ som en "bloggpaus" har verkligen haft fullt upp,
har vart igång hela tiden knappt fått sitta stil 5 minuter :/
 

Denna helg har varit helt grym fredagen bestod av sovmorgon till ca halv ett, haha
sen blev det dusch och fix sen dra mig till Angelica satt och snacade lite skit där, sen kom
J***** förbi för att göra trevligt sällskap och visade upp sin bil också :)
Lördagen drog jag till matilda och träffade henne och Edwin en snabbis, sen kom Jörgen
förbi med "min kamera och stativ" Så blev en fotorunda i örebro innan J***** kom och
hämtade upp mig :) Blev att fotografera hans bil, men blev dock inga
bra bilder tyvärr :/   Så har min helg sett ut !!

Glömde även berätta att i fredags åkte jag och Jerry ut till marieberg och kollade runt
lite, vi var inne på media market det nya som har öppnat.. Och jag hittade verkligen min
dröm tv haha alla säger att den är förstor men det ska vara stort tycker jag, men lite dyr
kanske? ;) Det är en 70"  Haha!!




1 Kommentarer

Postat av: 20 år & mamma :) den 2010-08-16 @ 10:28:04
http://ewwliin.devote.se

Det är inte värt priset :P Sen är det inte förstort :P Vi har 60" :) Det funkar hur bra som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback