Senaste Inlägg

Vilken morgon !!

Faaan dagen började med att jag försov mig, eftersom jag skulle vara på
vårdcentralen klockan 10,30 men det var då jag vaknade av att telefonen ringde
och det var ifrån putte i parken som redan har vart.. Och allt blev jätte stressigt
men sen ringde min barnmorska upp mig och sa kom ner till 11,40 så slipper du stressa,
snäll barnmorska man har va?:P Sen när jag väl kom ner dit med min spruta så hade
jag glömt kuvertet hemma men eftersom hon är så snäll så kunde jag komma
in med det på eftermiddagen!!

Och nu äntligen sitter jag hemma i soffan hos mamma och pappa, och bara pustar
ut.. Men snart ska jag cykla ner igen till bussen hem till mig, ska även gå på stan och leta
efter en tunnel till mitt öra ;P Hoppas jag hittar den jag vill ha!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback