Senaste Inlägg

Denna låt är till dig Albin direkt från mitt hjärta jag saknar dig så

Albin du är den finaste som finns när du kysste mina läppar det är någonting jag
minns.  Utanför ditt hus stod jag där med rosor i min hand stod jag där med ett hjärta som
 stod i bran, men fegade ur och vågade inte ta steget, Men dagarna som har gått så har jag
än idag tänkt på dig. Jag önskar att jag fick kalla dig min kille, kan inte sluta nu för jag vill ha
 dig vid min sida dina blåa vackra ögon och ditt fina hår är en omtänksamhet som jag alltid
velat få. Jag hoppas du förstår att du betyder för mig. Villaldrig se dig gråta och vill aldrig
såra dig och jag hoppas du vet Albin jag älskar dig !!


Så luta dig tillbax för nu skriver jag om dig, du kommer alltid va den ända, den ända
 för mig.. Jag saknar dig så, kärlek står för mig hoppas den betyder något, kärlek sveper
 fram då blir jag jätte varm du är en ängel som från ovan då tänds en låga. Lågan brinner
 klar, du är så underbar.Vill kyssa dina läppar och krama dig så hårt som i drömmen
 var det bara vi två, vi sket i allt ville bara ha varann. Men vakna upp i min säng
och allting stod i brand, snälla du bli min det skulle bli en kärleksvana och jag
 skulle bli din prinsessa som jag ÄLSKAR att vara!

Albin, Jag älskar dig och du betyder allt för mig!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback