Senaste Inlägg

God morgon, eller man säger kanske god eftermiddag nu?!

Hallådär mina snygga bloggläsare;) Hoppas allting är jätte bra med er,
här är det iallafall toppen :) Var länge sen jag mådde så här bra om jag
får säga det!! Men jag saknar Albin fruktansvärt mycket.. Nu sitter han iaf på
planet påväg till Bahamas :(  Och jag hoppas han får det jätte bra på sin semseter!

Eftersom jag inte har bloggat på typ två dagar nu så tänkte jag berätta vad jag har
gjort under dom här dagarna! Vi börjar med

Måndag; Var i skolan hela dagen, vilket var en väldig slapp dag eftersom jag var klar
med alla uppgifterna ;) Jag är ju bäst i skolan det vet ju alla?! Eller hur?..
Sen efter skolan blev det upp på stan möta bea, och inhandla lite hårgreor osv!
 hem och hämtade min lilla bebis, sen drog vi på lydnadskurs
i Sköllersta.. Det gick toppen men Diesel blev lite förvirrad när det va en annan tjej
som sa åt honom när han gjorde fel:) Sen blev det bara slapp framför tvn hela kvällen!

Tisdag; Åkte till skolan, slutade runt halv elva tiden, drog till stan träffade bea bus och det
blev en hel del shopping igen ;) haha shopping gör mig verkligen lycklig! Och så blev det
en god lunch på stan såklart! Sen blev det hem till bea och färga håret och sätta på en
ansiktsmask:) hihi;) Så nu är min hy verkligen ren och mitt hår är så blond som jag vill ha
det:) Jag är suuuuuuuuuuuuper nöjd! Sen när jag kom hem blev det en film men somnade
under filmen;) haha!!

Så detta är väl på ett ungefär vad jag har gjort under dom här två dagarna! Det kommer
att komma upp bilder i nästa inlägg om vad jag handlade på stan under dom här två dagarna!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback