Senaste Inlägg

Shoppingen från måndagen och tisdagen!


Detta är då från måndagens lilla shopping, det blev hårshampoo från Bobby´s.
Den shampoon rekomenderar jag för er som har tortt och slitet hår, och det kostar
bara 75:- på Kicks. Sen blev det även lite hårnålar och en hårklämma vilket är bra
när jag snart kommer få långt hår =) wooops sa jag det här högt?! Sen blev det en
ansiktsmask som är grymt bra för hyn och så blev det en gullig stringtrosa!





Detta är då tisdagens lilla shopping igen;) haha det blev bara två par leggins från
H&M och lite rosh som behövdes verkligen! Och sen så köpte jag mina älsklingar
från Bianco dom är verkligen ur snyggaaa :) Jag är super nöjd med mitt köp:) För er
som letar efter snygga nyårs skor så gå till Bianco, affären ligger på vågen (gamla
träffpunkt).


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback