Senaste Inlägg

bröööst

  

Det ska vara stora tuttar! Jag tycker synd om dom som är runt 17-19år och bara har A-kupa. Skulle jag ha A-kupa nu så skulle jag skämmas över att jag har så små, man kan ju kanppt ha några linnen tröjor utan att det ser konstigt ut?! Jag är glad att jag fått stora tuttar, Jag har nu D-kupa och funderar starkt på att göra dom större ;) Funderar på att kanske skaffa F-kupa? vad tycker ni kära bloggläsare? ;) Ni som har små tuttar opereraaa er, lovar att det kommer bli grymt snyggare, kolla på kisse ex det blev skitsnyggt på henne!

7 Kommentarer

Postat av: jimmy den 2010-02-16 @ 21:10:01
http://darlingsunshine.blogg.se/

ja tycker dina räcker gott och väl, och ja vet hur dom ser ut och tycker du ska vara nöjd med dom som dom är :D



puss

Postat av: Tomten den 2010-02-16 @ 21:27:17

Jodå, dom kan aldrig bli för stora!

Postat av: malinhe den 2010-02-17 @ 18:23:47
http://malinhee.blogg.se/

SV: nja, tyvärr.. jag gör inte designer & sånt till andra!:)

Postat av: Cawoline den 2010-02-18 @ 23:35:44
http://cawoline.blogg.se/

Lite fjortisstil att lägga ut bilder på bröstena så där, du vet aldrig vem som läser. Kan iaf säga att min mamma läser din blogg.

Och du , jag har a-kupa / liten b-kupa och anser att de är mycke snyggare och sexigare ^^ och många killar anser dessutom att de är bättre när bröstet får plats i handen än att de blir som en jävla överjäst bulldeg, så håll dina tuttar för dig själv och låt oss småtitties få ha dom ifred och va stolta över dom ^^ och kissies är bara en uppblåst blondin som lever i en fantasivärld som tror att hon är nåt när hon i själva verket bara är en jävla bimbo. hon är inte direkt nånting att se upp till eller skryta om !

Postat av: Mackan den 2010-02-19 @ 17:53:44

Gillart ;)

Postat av: KK den 2010-05-24 @ 23:28:07

Så ja... ;)

Postat av: snyggve den 2010-09-21 @ 13:05:37

Men hur gamal är du igentligen? väx upp! det är för fan bara feta och opererade som har stora bröst så antagligen så är du fet ! det är mykk skönare med små tuttar för då ser man åt minstånde fötterna och man har inget ivägen ! har redan haft stora tuttar så jag vet hur det är för jaaa jag har varit fet men nu är dom små och inte fan lider jag för de. ! så sluta tracka andra och titta dig själv i spegeln för fan ! och du lilla stumpan vakna upp och öppna ögonen för om du har kissie som idol så kanske det är dags och se om du har något innanför pannbenet !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback