Senaste Inlägg

lugn helg !

Jahopp det blev en vit helg denna också för mig, det är rätt skönt faktiskt om man tänker efter. Vakna upp nykter istället för bakfull, haah.
Fredagen bestog av mys med mamma och pappa, beställde god mat och kollade på let´s dance och några nya wallander filmer. Så blev väldigt lugnt för mig..

idag (lördag) så fyller min bästa bror 21 år, massa grattis till honom. Han kom förbi förut en sväng och hälsade på, grymt kul at få träffa dig eftersom vi knappt ses fast vi bara bor 2mil ifrån varandra. menmen så är det...
Till kvällen kom det lite kompisar till mor o far så det blev äta en god tacospaj som mamma gjort, muuuumms :)
Sedan kom marcus hit och vi kollade på någon skräckis som handlade om hajar, usssch för sånna djur. Men trevligt var det att han va här iallafall. Och nu sitter jag här har precis sagt hejdå till marcus.
Så snart blir det nanna kudde..

Imorgon blir det att vara barnvakt åt minna, och ska åka in till min bror som fyller idag och fira honom..
Bloggar mera imorgon när jag kommit hem,

Ha det !

       


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback