Senaste Inlägg

mysss ;)

Bar av till Hallsberg idag eller förut rättare sagt, åkte till sofie och lämna lite kläder åt henne, och sedan kom sara och tobbe=)  Och emma pemma var ju redan där, så det var kul att få träffa er ;)
Sedan bar det av till P och sedan hemåt :)  ikväll så har jag bastat, badat bubbel pool och solat solaruim (A)  jag älskar källaren ;) ni ska få se bilder på det =)



  Rummet där bubbelpoolen står, jag är så hiiiiimla nöjd, och så finns det
ett kylskåp till alla öl ;)



Yttligare en till bild i samma rum som bubbelpoolen, och jag hamna med
på bilden ;)



Här är rummet in till bastun, finns en lagom stor dusch stolar och så;)


Och så det bästa, sooooooolariumet, grymt bra jag är såååå nöjd!!



Erkänn ni är lite avensjuka va??? ;) hhaha

1 Kommentarer

Postat av: evelina den 2010-02-26 @ 11:01:14

men :( jag är jätte avundsjuk! jag ska ta med mig den källaren hem till mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback