Senaste Inlägg

vilken dag!

Shiiiit vilken dag det här  har vart! Vaknade runt sex tiden imorse, gjorde mig iordning åt lite frukost (ovanligt) och började promenixa till bussen. Sen när jag väl ska kliva på bussen, så hittar jag inte mitt busskort, det är helt borta, så fick knalla hem igen, och jag hittar inte mitt busskort det är helt borta.. Vad ska jag göra? :O

Blev en dag till att söka jobb, jag har sökt jobb hela jävla dagen, alla tänker säkert men det är inte så jobbigt. Men det är GRYMT jobbigt. Jag har ringt runt till över 30 olika företag idag och mejlat cv  och så vidare. Gått rätt bra faktiskt. Har skickat iväg 7st ansökningar, hoppas jag får svar på något..

Och nu sitter jag och väntar på att mammsen o pappsen ska komma hem från affären, är grymt hungrig för att ja inte ätit något idag. Senare blir det laga god mat, men vet inte vad än. Något mummsigt blire iallafall.

Haa det !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback