Senaste Inlägg

En dag har äntligen gått!

Yeeees en dag har gått med nyttigheten och det har gått skitbra :) Har nu bytt ut alla måltider till hallon/banan shake :) muuums, ooch så har man börjat hård tränat också med Julia det är fööör bra.. Tränade idag så imorron kommer ja ha träningsverk men bara att träna på ännu mer;)

 
                                   BEVIS PÅ ATT VI TRÄNAR !!

Och förut när jag kom hem så hängde emma med mig hem och hittade ett jobb på nätet som passade mig perfekt så jag ringde och pratade med dom så jag fick tid direkt. På fredag någon gång under dagen får jag komma in på arbetsinterljuv.. Snacka om att jag är glad, allt har gått så himla bra idag =) ...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback