Senaste Inlägg

inte bloggat på länge!!

Jahaopp då sitter man i skolan med julia då och har inte ett dugg och göra, så tänkte skriva lite i min blogg som jag inte har gjort på jätte länge eftersom jag inte orkat! Menmen här kommer lite uppdatering av helgen,

Fredag: var i skolan först sen blev det att ta tåget till Lindesberg och hämta alkohol sen hämta brudarna upp mig vid stationen sen bar det av hem till Julia och käkade våfflorm, mumsigt var det tack julia!
Sen kom fa roch hämta mig så blev duschen direkt när jag kom hem typ sen kom bullen och hämta upp mig sen blev det till sofie på feest :) Sedan blev det stan och svina, dock att jag somnade vid niotiden inte bra:/ Somnade även i knarsta hemma hos Henrik den kvällen! Lyckat =)

Lördag: Far min kom och hämtade mig hemma hos Henrik runt halv tio tiden typ var fortfarande jävligt full när jag vakna:O  somnade som en stock när jag kom hem sen vaknade jag väl inte för ens vid fem tiden, blev duschen sedan åkte jag iväg hem till Julia och där var då sara också:) Satt där ett tag och talade lite sen bestämmde vi oss för att gå upp till Calle som satt ensam hemma. Haha vi fick vara i grottan för första gången, eller ja iallafall för mig.. Haha kul var det dom berättade spökhistorier så vi skrämde upp varanda, haha till slut gick vi upp till lägenheten skööönt, där kände man sig lite tryggare ;P Sov där den kvällen, mysigt fick massage typ i 1timma tack så mycket calle, helt underbart (:

Söndag: Vaknade vid elva typ, blev att knalla sig hem till Julia där blev det frukost, väldigt mumsigt tacktack :) Sen körde Julia och Sara hem mig för att dom skulle iväg o käka hos Julias någonting mormor tror jag de var. Så när man kom hem så blev det vila lite vilket var skööönt efter en hård helg ;P Sen på kvällen blev det hem till Julia och kolla på "en annan del av köping" haha föör kul, men Julia gillar inte mongon :D haha jag o sara bara skratta! Sen blev det hem och sova sköööönt:)

Det var allt för mig,

ha det !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback