Senaste Inlägg

Lite förändringar snart=)

Hallådär =)
Nu har jag äntligen kommit hem ifrån skolan och har till och med hunnit att ätit lite:P Fan jag har tappat lusten totalt att äta nyttigt och träna mycket:( faaan, för mitt mål är verkligen att gå ner 15Kg till sommaren:(
Men imorgon ska jag till gustavsvik efter skolan och köpa ett simkort så det blir att simma nu istället för att gymma, mycket skönare o plaska i vattnet :) Och så idag har jag beställt tid för klippning och slingor, ska ju faktiskt bli blond igen, sköööönt saknar det blonda väldigt mycket.. Och nu till veckan någon gång ska jag gå och göra frans manikyr eller vad det nu heter, för mina naglar växer så det knakar :P
Skickade nyss iväg ett litet "mejl" till johanna på hennes blogg om hon ville fotografera mig, hoppas att hon vill det, bara att hålla tummarna! =) Kommer ev skriva lite mer senare ikväll men just nu får det räcka,

Ha det!

      
                               Jag ska äntligen bli blond igen;) 

      
        wiiihoo mina naglar växer så det knakar, så snart är det dax

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback