Senaste Inlägg

Tränat i 4dagar

Tjenatjena;P
Började skolan idag vid halv nio, vi hade bf kurser fram till lunch där vi målade med vattenfärg xD haha kul hade vi, eller vad säger du Julia? ;) (Bild kommer)  Sen sluta vi runt två då drog jag och träna.. Tränade rätt hårt idag kände jag efter. Helt slut:O  Ni som vill veta vad jag tränar är rumpa,mage,rygg,armar,lår och vader. Börjar minska sig nu:) sköönt gått ner 1,5kg på fyra dagar:) Wellwelll nu ska ni få se min maträtt jag åt nyss och jag har gjort den helt själv utan mammas hjälp(Y) Och så ska ni få se vad som inhandlades igår;P


    
        Min goda (nyttiga) mat jag gjorde helt själv idag, det är 
        2st kryddade fiskfiléer med blandad sallad

    
        En av alla teckningar vi målade på Bf-kursen idag;P

    
         Mina stövlar som min kära mor köpte åt mig igår, Tack
           
    
            Detta inhandlades idag, lilla hårspännet & Ipren


Ha det !


2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-01-20 @ 13:51:51

om du nu håller på och bantar så kanske du inte ska supa, vet du ens hur mkt kalorier det innehåller?

damn girl!

Postat av: Anonym den 2010-01-23 @ 19:35:48

du måste sluta helt med alkoholen annars kommer du aldrig gå ner ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback