Senaste Inlägg

yeeesboox=)

Jahaopp gick upp halv sju idag, haha var väldigt segt men det gick bra.. tog 7.40 bussen till skolan kom fem minuter försent men lärarna älskar mig o julia så det gjorde ingenting:) hihi.. Nu sitter man och har svenska med den bästa läraren Tanja. Och läste nyss svaret ifrån Johanna att hon mer än gärna ville fota mig, Tack så jätte mycket:) Snart är det lunch och jag är jätte hungrig får hoppas det blir god mat idag i skolan:)
Efter skolan blir det att hänga med julia till hennes syster för hon ska fixa ordnings sitt hår:) sedan blir det att gå till elaka tandläkaren och spänna tandställningen:( ajajaj..  Det var allt ifrån mig skriver mer ikväll när jag kommit hem,

Ha det !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback