Senaste Inlägg

En dag på stan med Katamso

Ursäkta för att bloggen har vart dålig uppdaterad idag men det har ju sina
själ:P Hehe min dag har vart super rolig jag blev upphämtat av katamso vid halv
ett tiden och vi åkte in till Örebro och jag visade han runt lite eftersom han eventuellt
ska flytta hit vilket jag hoppas för han är en grymt bra vän :) Men iallafall vi var inne på slottet
och han tyckte det var grymt kul att få se det och vi gick även i massa affärer!!
Och han ÄLSKAR att gå på stan vilket är super bra eftersom ja också gillar det, han är lätt
min bästa killkompis hehe.. Sen tog vi oss en tripp till mariebergs köpcenter
vilket var jätte kul :) Måste bara tacka för en super rolig dag idag med mycket skratt
och prat :) Det togs en hel del bilder eller ja katamso tog dom eftersom min kamera låg
kvar hemma, *suck* 

Bilderna kommer komma in i något av inläggen som kommer in ikväll :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback