Senaste Inlägg

Pålsboda bönder

Äääääntligen hemma från bönderna i Pålsboda;) haha jag har dock vart där sen
i fredags hos mitt hjärta vilket har vart helt underbart..
I fredags blev det  väl att gå på lite alkohol men det gick bäst för hjärtat vilket syndes
väldigt väl dagen efter, för man sitter väl inte och duschar?? ;) Hah lite klen tror jag:)
Menmen vi umgicks med hans vänner på fredag kväll dock hela lördag med:)
Vilket jag tycker har vart jätte kul eftersom jag börjar få veta vad mitt hjärta umgås med
för typer ;) haha..





Just nu ligger jag och skriver blogg såklart?! Och mitt hjärta ligger breve och kollar på
"Wallander Masterminde".. Och jag väntar med spänningar på att mamma
och pappa ska komma hem med mina grejor från ikea som dom är iväg och handlar
UTAN mig :(  Taskigt värre där haha:D


2 Kommentarer

Postat av: Stina - Obsessive Cuteness den 2010-07-04 @ 22:53:02
http://obsessivecuteness.blogg.se/

Sv: Tjejerna på bilderna är söta, det blåa håret är sött, kläderna och de rosa grejerna är söta! Allt på bilderna är sött enligt mig! ^-^

Postat av: Elin den 2010-07-04 @ 23:43:41
http://aalskatwilight.blogg.se/

Riktigt fin blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback