Senaste Inlägg

Usssch vilken tråkig kväll :O

Idag har jag verkligen inte gjort ett skit, vaknade runt tolv tiden
av att katten mjaaauoa om att han ville ut, sen blev det att göra mat
till mig och ***** det blev spagetti och köttfärssås :) Mummma!!

Sen drog ***** hem och jag drog in till lägenheten eftersom vi sov
hemma hos mina föräldrar inatt :)
Och när jag kom in hit blev det att städa iordning lite grann hehe sen
började jag korka upp eftersom jag trodde det skulle bli drag ikväll, men
alla är så grymt tråkiga ikväll så det blir en hemma kväll för mig verkar det
som för ingen vill ju hitta på något!! Nu känns det som att jag ändå skulle
ha stannat kvar med oscar, niklas och mattias i karlskoga!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback