Senaste Inlägg

Mina föräldrar är busiga!!

Ja då har man precis kommit hem från jobbet och gud vilken skön dag det har
varit idag, har inte gjort så jätte mycket men tiden gick så snabbt ändå! Kan ju kanske
vara för att jag har en irriterad praktikant som springer efter mig som en jävla hund!!
Fast det bästa på hela dagen va att jag fick sluta tidigare fast ändå fick ja betalt;)
Och imorgon börjar jag inte för ens klockan 13 och jobbar till 16 :D Och får betalt från 7-16
Guuuud vad jag älskar mitt jobb:D

Snart kommer Fredrik hit, undra vad vi ska hitta på då?? Troligtvis får han hjälpa min
far med våran altan eftersom han har skrytit så mycket om att han kan snickra:D haha!!
Själv ska jag snart in i duschen och sedan göra mat..

Nu ska jag komma till vad själva rubliken handlar om, det är så när jag kom hem stod
det en röd ny saab95 -03 utanför vårat hus.. Jag tänkte nu har dom säkert köpt en ny bil
fast det kan dom inte ha gjort för dom har inte pengar så det är säkert någon som är och
hälsar på.. Sen när jag kommer in är det bara mamma o pappa hemma!! Då förstod
ja direkt att dom hade pengar, både mamma och pappa log och sa,
 ja vi har köpt en ny bil =)








0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback