Senaste Inlägg

Putte i parken 2010

Yeeeeeah i onsdags åkte jag iväg till Putte i parken som ligger i Karlskoga!
På onsdagen skedde det informationsmöte med mina snygga kollegor:D haha
sen blev det skriva kontrakt & få band osv. Efter det blev det sätta upp mitt nya snygga
tält haha, blev skitbra vädret var bra på onsdagen men sen på natten börja det
spöregna så det blev grymt fuktigt i mitt tält :O (gilla jag inte)

Sen på tordagen blev det jobb & alkhol som stod på listan!! Haha eller det
stod det på fredgas listan med :) Hade världens bästa kollegor, oscar, niklas och mattias
var lätt klockrenast haha:D
I torsdags spelade Teddy bers dom har grymt bra blev sedan efterfest med
dom på deras hotell.. Fredagen blev det efterfest med takida och det bästa av
allt var att jag fick en puss av den snygga gitarristen och sångaren:D haha snacka
om stålt (A) haha!!

Sen på fredagnatten kom min kära bror och hämta mig jag kände att jag ville hem, alla
mina kläder var blöta pga av att det hade regnat in i mitt tält!!
Bilder kommer inom kort tid att läggas in för dom ligger just nu på min mobil




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback