Senaste Inlägg

Välkommen till Örebro

Oj vilken jävla natt, kom hem vid två tiden och grannarna skrek och
det var idioter som stod utanför lägenheten med sina fula bilar och spelade hög
musik. Jag blev galen så jag ringde polisen (mina bästa vänner) :D haha.. Och dom
berättade att det inte bara var jag som hade ringt in och klagat :P
haha se you fuckers!

Idag blev det jobb några timmar sen fick jag ledigt på eftermiddagen, då blev det
hem till lägenheten byta om, sedan åka till resecentrum och möta upp Kickan som
kommer ifrån Nynäshamn som ska börja jobba som volentär på putte i parken. Hon
börjar imorgon så ska hjälpa henne att hitta dit, haha =)

Eftersom hon aldrig har varit här i Örebro förut så visade jag henne Örebro slott och
hon blev helt fachinerad :) hihi!! Sen gick vi upp på stan och då blev det att jag
råkade köpa ett par nya  högklackade skor:D hehe woooops!!
Bilder kommer upp i nästa inlägg :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback