Senaste Inlägg

Vilka super dagar det har varit ;)

Jag säger bara oj oj oj det här har verkligen varit dom bästa dagarna jag
har haft grymt kul på länge dock allt tjaffs mellan mig och ******* men men det
är sånt man får ta!! Jag har träffat massa kompisar som jag inte träffat på as länge :)
Träffade även Viktor ni vet han jag höll på med innan ja skaffade fredrik??
Han bad iallafall om förlåtelse och började gråta över att han har betett sig som ett
svin mot mig.. Aja gulligt var det men men nu är det försent.

Jag bodde dock inte på campingen som alla andra gjorde, det kanske var skönt de? haha!
Eftersom det är alltid så skitit eftersom alla raggare ska skräpa ner efter sig;) haha men så det
ska vara kanske!!? :D Självklart!! Jag bodde med lekman och sebbe i husvagnen inne på
utställningen eftersom dom skulle sälja massa bildelar :D  Och dom grabbarna har verkligen
fått mig på topphumör dom här dagarna, tack grabbar ni är verkligen bäst =)
Här nere är caben jag åkte med;)

Det kommer komma upp bilder strax!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback