Senaste Inlägg

Beatrice ;)

Igår var jag ledig ifrån skolan, det var såå skönt för då fick jag äntligen
sova ut vilket behövdes mycket efter natten hemma hos C =) Igår spenderade jag
halva dagen med Linkan, fick åka med i hans finbil, och satan vad den går, minsta lilla gas
så sugs man bak i sätet;) och sen, WROOOOOOOOM PUSSSH!!
Vi åkte till Kumla och tog en glass i det fina vädret, det är verkligen stekar väder ute nu:)



Senare blev jag hemkörd av honom:) Drog sedan efter en stund vid datorn hem till bea
och vi bestämde oss för att åka till Katrinelund och bada, eller ja jag ballade ju ur som vanligt,
men bea hoppade i som det vore 30 grader varmt eller nå :) Och vet ni vad jag hittade på
bryggan?? Jo EN ANVÄND KONDOM!! Ussch, att man inte kan vänta till man kommer hem men
 tydligen inte.. Sen gick vi över till Sjökrogen som
ligger precis breve och tog en öl !! Mysigt dom har gjort det där nere nu, och bra ägare är det också!!
För er som inte har varit där så tipsar jag att ni åker dit, det ligger precis vid vattnet och jätte mysigt =)

Sen kom lilla pappsen och hämtade mig för jag pallade inte stanna kvar för dom förbaskade
myggorna höll på att äta upp mig hela tiden :/  HATAR MYGGOR!!
Sen blev det duch och fix sen åkte jag hem till C och kollade på lite fotboll sedan blev
det sovdax :)










0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback