Senaste Inlägg

Good day

Ojoj vilken jäkla värdelös dag detta har varit i skolan, kom dit typ vid
halv tio tiden sen när klockan var tio så slutade vi.. Liksom en halv timmas lekton?
haha fast det kändes bra, önskade att det kunde va så varje dag i skolan:D

Men men drog hem och duschade och gjorde mig iordning eftersom min lilla Jimmy
vill så gärna träffa mig så det blir att övernatta där inatt;) Förut när jag landade här i Degerfors
åkte vi med sunshine till Mölle och bada, eller ja som vanligt jag bada naturligtvis inte, utan
jimmy badade, och ganska länge faktiskt:) Men jag doppade faktiskt mina ben(A) haha!!
Det är bra gjort av mig för det gjorde jag inte igår när jag badade med bea bus!!
 Senare på kvällen fick jagträffa  "sussie" Jimmys vän!! Jag säger bara en sak, bra på och tala!

BILDEN I MITTEN ÄR FRÅN NÄR JIMMY PLASKAR NER I VATTNET!!








1 Kommentarer

Postat av: Sussie - Linnéas mamma den 2010-06-02 @ 23:22:30
http://mammasussie89.blogg.se/

Ja fan, någon måste ju föra talan så det inte blir såndär "pinsam" tyst situation..

Men sorry om jag hackade hål i huvudet på dig ..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback