Senaste Inlägg

JÄÄÄÄÄVLA CP INTERNET

.. Ja rubliken säger ju allt, jävla cp internet säger jag bara!! Fyfan
det har aldrig krånglat så här jävla mycket förut, så fortsätter det krångla kommer
jag troligtvis inte komma in och kunna blogga i helgen! Men ska försöka få låna
Beas dator, hihi :) Och ni som inte har mobilt internet men tänker skaffa det, så skaffa
inte TELE2 det suger hästpung efter någon månad!!



Men men nog om det:P Idag har jag verkligen inte gjort ett skit, jag sov hos Jimmy
inatt, eller sov och sov vet jag inte.. Han sov jag var vaken på grund av den förbaskade
solbrännan jag fick igår i Katrinelund.. *SUCK*  Menmen jag får skylla mig själv!

Ikväll.... Ja vad fan händer ikväll egentligen?? Det ända jag vet är att bea ska komma hit
snart och vi ska göra oss iordning, men vad händer?? Alla verkar ju bara sitta hemma
och dega och glo på den förbaskade fotbollen!!
Händer det något kul så hör alltid av er då på ett sms eller ring =)


1 Kommentarer

Postat av: louise <3 den 2010-06-18 @ 20:48:58
http://lossilovenelsonn.blogg.se/

hej hej gud vilken fin blogg du har!!! kolla gärna in vår, det skulle vara jätte kul om du kommenterade!!!!! <3 <3 <3 oxoxox


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback