Senaste Inlägg

Varför just jag?

Åhh jag hatar verkligen att ha feber :(  Fick feber igår morse efter jag
duschade, det kom så himla snabbt :(  Så igår låg jag bara i sängen och sov
bort hela dagen, det känndes ju inte så himla kul :(

Men idag börjar det bli bättre eller ja bättre ska jag väl inte säga, men jag
spyr inget idag som jag gjorde inatt :/   Vilket är sköönt!!
Och under gårdagen och idag har jag gått ner 3kg redan :O Känns helt sjukt!!
Men men så kan det vara ibland när man åker på och blir sjuk :( 

Snart kommer Henrik och hämtar upp mig här hemma hos ***** och kör mig hem
till mina kära föräldrar som får ta hand om mig tills jag blir frisk för jag vill inte smitta
ner ***** eftersom han ska jobba på fredag!!!


1 Kommentarer

Postat av: finalinafina ♥ den 2010-06-21 @ 15:03:18
http://finalinafina.blogg.se/

Krya på dig :)



Jag är med i en outfit-tävling på Ellos, gör mig superglad och rösta på mitt bidrag! Om du inte vill så är det bara att radera denna kommentar eller något :-) Kram!



Här är länk: http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=216&action=confirm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback