Senaste Inlägg

Bästa midsommaren på länge!!

Ja gud shiit vart ska jag börja berätta någonstans, jag vet inte
vad jag ska säga jag träffade hur mycket folk som helst :) Det roliga var ju
att jag träffade hur många gamla vänner som helst som man inte har haft kontakt
med på hur länge som helst :D  Sen så hittade jag en grymmmt snygg pojk..
Namnet på han är för tillfället hemligt;) hehe men jag hade iallafall skit kul!
Och detta år var båda mina bröder där, helt otroligt att Henrik skulle dit men det var
kul att få umgås med honom eftersom jag knappt gjort det på jag vet inte hur länge!
SÅ JAG HADE SKIT KUL :)

På midsommarafton var det inte så värst mycket folk där uppe, dock bara ett dansgolv
som var igång.. Men på midsommardagen var det ungefär 90 personer på kärran upp
och då var det dans för fulla muggar :) Och det var två dansgolv öppna i brevens och alla
var fulla:) plus att det stod massa utanför parken också:) Så det var ett jävla drag:D
Så jag säger bara en sak, ni som inte var där missade en hel del :)
Nu kommer det lite bilder men dock inte alla för jag tog hundra tals bilder:D

















TACK ÄNNU EN GÅNG FÖR EN TREVLIG MIDSOMMAEHELG!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback