Senaste Inlägg

Power big meet i år? :/

ojoj jag blir galen på dig Andreas, du har tjatat och tjatat jag vet inte hur
länge som helst iallafall på att jag måste hänga med i impalan till Power meet! Och nu
när det bara är någon vecka kvar så säger du att det inte blir något för att du inte ORKAR
fixa klart impalan!! Hur fan är man funtad egentligen???!!!

Jag blir så jävla sur på dig, för det är fan inte första gången du gör så här!! Det
är fan sista gången jag ska lita och planera något med dig!! Ja i år verkar det bli
hemma för min del, kul vekrligen kul NOOOOT!! Ni som läser detta och ska dit ni kan väl
kommentera om ni har någon plats över till Power big meet, det vore iallafall jätte gulligt!

Bilen jag egentligen skulle åkt med till power meet!


1 Kommentarer

Postat av: lasek den 2010-06-29 @ 23:07:46
http://lasek.blogg.se/

fin blogg, allt bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback