Senaste Inlägg

Wooops; Göteborg

Ojoj blev visst en sväng till Göteborg på lördag vid lunch tiden ungefär!! Var
där ungefär vid 5-6 tiden och fy satan vad svårt vi hade och hitta till vårt jävla hotell!!
Hahah jagb säger bara jag kommer aldrig flytta till Göteborg :D Menmen tog en öl på hotellet
sen tog vi taxi till Liseberg och var där till halv elva tiden typ!! Och när jag var där
har jag märkt hur jävla höjdrädd jag har blivit, löjligt men sant så åkte jag en karusell som många
barn som va typ 8år åkte haha:D:D:D

Och vi åkte en karusell som heter Kållerado och fyfan vad blöt man kunde bli, vilket var
skit kul fast man blev så jävla frysen efter åt :D Efter allt roliga på lisberg så tog vi en
taxi tillbakatill hotellet och började korka upp C. Morgan ;) MUMMA, sen blev de paaaaarty :)
Jag bodde på ett Best Western hotell vilket är att dom är grymt bra och inte farligt dyra heller!
På söndagen var det tänkt att vi skulle ta bilen till avenyn men tror ni vi hitta??
Nej, vi åkte vilse från hotellet på en gång:D haha för kul!! Så vi åkte hemmåt istället :)




Så här blöt kunde man bli om inte mer på benen när man åkte kållerado!


Kållerado :)


Några kändisars händer, fanns hur många som helst där!!


2 Kommentarer

Postat av: Paulina den 2010-06-07 @ 18:04:14
http://paulisin.blogg.no

Hej!

Jeg er ikke noe flink på å lage headere, men jeg kan sikkert redigere bilder hvis det var det du lurte på?

Postat av: Anonym den 2010-06-07 @ 18:04:36

det var koselig du synes at bloggen min var fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback