Senaste Inlägg

MIDSOMMAR

Wiiiiiiiiiiiihoooo nu är det äntligen midsommar som nästan alla
verkar ha längtat till, hehe:) Hela veckan har varit katastrof eftersom jag
har varit sjuk osv plus att mina pengar försvann, men så har man ju världens
bästa vänner (en del av dom iaf?) och mina föräldrar som är räddare i nöden :) Jag
tackar så hemskt mycket ni är bäst :) För vem vill sitta hemma på midsommar och ha
tråkigt medans man kan va ute o ha kul med vänner osv? Ingen tror jag :)

Min dag ser ut så att, nu blir midsommar mat med mamma o pappa:)
sen blire fix och trix, och klockan tre ska vi vara hos Torgny & Monica (mina släktingar)
och träffa resten av släkten där blire mumsa i sig lite fika och börja öppna sin första öl!!
Sen till kvällen bär det av till Calle på lite för drick sen kommer kärran och då
bär det av mot brevens bruk :) Och ja sen blire festa loss och ha kul :)
Så ser min dag/kväll ut:) Hur ser din midsommar ut?


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback