Senaste Inlägg

gustavsvik!!

Dagen startade med ett matteprov i skolan, gick skitbra!! Tror jag kommer ligga på alla rätt som vanligt (A) haha.. Sen blev det kolla på en film som heter "MIO" på svenskan sen blev det av med några från klassen och plaska i vattnet alltså till Gustavsviks upplevelsebad!! Dom har ju fått en ny ruchebana skiiiit skoj var den;)  haha men jag tror jag hördes över hela gustavsvik när jag åkte den;P menmen.. Vi hade iallafall kul det är ju huvudsaken;) Åk dit vettja ni kommer inte att ångra er grymt kul!!






Sedan drog jag hem till P och kollade på "my littel sunshine" som jag missade i skolan på engelska lektionen. Ska skriva en uppsats på ENGELSKA om den film, shiiit jobbigt värre och jag kan ju knappt engelska... Men har jag tur så hjälper min mor mig (A) hahah...




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback