Senaste Inlägg

I´m happy and sad

Jag är så jävla glad, jag hade utvecklingssamtal idag och jag
fick reda på att jag kommer bli godkänd i alla ämnena även engelska;) Den ni!!
Haha eftersom jag är sämst på engelska så trodde ja att jag inte skulle bli godkänt ;P
Så denna dag har varit bra i skolan, tummen upp (Y)

Efter skolan åkte ja, mamma och pappa till blomsterlandet och köpte blommor som vi
sedan åkte och plantera på tommies grav eftersom det är två år imorgon som han
försvann ifrån oss :'(  Jag saknar honom så extremt mycket varje dag, han finns i mina
 tankar hela tiden!! För ni som inte visste om detta så ska ni få se en bild på hans bil efter krocken!






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback