Senaste Inlägg

Katrinelund

Ojoj igår drog jag mig till bea efter jag hade fått i mig lite
god mat som mor min hade lagat iordning:) Sen när jag väl var hos bea
så drog vi iväg till Katrinelund.. För ni som inte vet vad det är så är det ett badställe,
bra för småbarn, för nu har det blivit väldigt långgrunt vilket är bra.. Och det blommar inte
alls mycket allger där sen när det börjas med sånt!!
Så igår var det meningen att det skulle blir årets första dopp för mig men det blev
det icke, eftersom jag är sån badkruka;P haha!! Men för Bea och fredrik blev det
deras första dopp för iår!! Modiga är dom!

Och breve badstranden finns det en restaurang som heter sjökorgen, verkligen jättefint!
Den öppnas 21maj alltså på fredag, så vill ni vara med på öppningen, åk dit vettja, det ligger
ungefär 5km från stora mellösa!! Och sjökrogen ligger precis vid vattnet jätte fint att sitta
där en kväll och äta och dricka något gott och kolla på solnedgången! Verkligen super mysigt;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback