Senaste Inlägg

Kickan!

Ojoj vilken härlig och rolig helg jag har haft det, som ni vet så åkte
jag ju till Nynäshamn till Johan..  Johan och co kom och hämtade upp mig i Caddyn
i Ösmo, och då var klockan 2 typ och festen var i gång för fulla rullar:)  Mycket trevliga killar
där nere, men dom fråga mig tusen gånger om " Modigt Ida att ta dig hit, alla tycker vi är riktiga svin"
Hahaha!! Då svarade jag "man måste ju utmana livet ibland" ..  Plus att jag
fick en kompis där nere dock är hon lite äldre än mig men hon är en super go tjej!! Igår (lördag)
åkte vi till Ösmo marknaden efter jag blev upphämtad! Jag tror vi hördes över hela marknaden med Caddyn!
Haha.. Sedan blev det hem och fixa iordning Catalina så hon skulle gå igång!! Och såklart
fick Johan ihop henne hon gick jätte bra dom första timmarna sen började
 hon krongla, var troligtvis förgasaren :/  Bilder kommer!

Och idag så vaknade jag upp breve två killar som lång typ över mig och det var grymt
varmt!! Sedan drog jag ner till Kickan (min nya kompis) Vi gick på den "stora" stan Nynäs, haha!!
Köpte en morsdag present där till min lilla mamma! Sen gick vi till Hamnen och
tog en öl och åt god mat.. Sen blev klockan halv tre och mitt tåg kom,
 så då blev det att säga hejdå och tack för
en trevlig helg :) Jag kommer sakna alla jag har träffat!! Men ja kommer tillbaka ska ni veta;)



Och detta inhandlades på pressbyrån i centrala stockholm! Blev min lilla
fika på tåget hem =)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback