Senaste Inlägg

Dagen började verkligen inte bra, det började med att jag
försov mig, jag vaknade runt tio i tio och kvart över tio skulle jag
bli upphämtad av Le!! Så stressigt blev det, men sen när jag nästan var klar
ringer Le och talar om att jag kan ta det lugnt för kylaren på supran
började krångla.. Sen efter många om och men så fixade killarna kylaren och vi
kunde äntligen åka iväg till Vingåker!! Och det var grymt snygga bilar där
säger jag bara! Och det fanns en sååå himla snygg bil, en lowrider :) min älskling!
Tänkte lägga upp lite bilder från träffen idag!
Och inte bara det idag när jag var där gick jag till Garaget.org tältet och bad
om ett nyckelband som det står garaget.org på:)  hihi tack så himla mycket!
Vill ni se exakt alla bilder så kan ni gå in på min facebook där
finns alla upplagda :) Ida carlsson skriver ni i sök fältet!






















0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback