Senaste Inlägg

Fotograf

Ojoj den den här kvällen har varit grymt jobbig, den har spenderats
med massa plugg inför morgondagen eftersom vi ska ha som en "aktivitetsdag" vilket
suger jävligt hårt ..  Och så har jag fixat och donat massa med bloggen, ex pratat med några
stycken som vill annonsera på min blogg, men det är inte riktigt säkert än hur det blir!
Men jag får hoppas dom vill för det är ju då man börjar tjäna dom stora pengarna;) hehe!!

Nog om det där nu;)  Minns ni när jag skrev ett långt inlägg om att jag sökte en bra
och erfaren fotograf?? Nu har jag äntligen hittat en jätte bra!! Goc igenom alla mailen förut hade
fått in ungefär 40-45st, vilket jag blev jätte glad över :)  Men som sagt jag kan ju bara
välja en!! Och ett stort tack till alla er som la er tid och skicka ett mail om att ni
 ville fotografera mig, men som sagt det kanske kommer fler gånger, vem vet;) 
 Jörgen heter min fotograf och han har jobbat med det i 1-2 år har jag för mig, men han
är grymt duktig på det han gör.. Så nästa vecka någon gång blir det dags för fotografering;)
Tid och dag är inte riktigt bestämt än men troligtvis blir det onsdag nästa vecka!!
Wiiiiiiiiehoooo äntligen så ska jag få nya och bra bilder till min header, eftersom den headern jag
har nu är rätt gammal eftersom jag är svarthårig där, hehe så nu ska det bli ändring!!
Jag är sååå nöjd att jag har hittat en bra,snäll och rolig fotograf!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback