Senaste Inlägg

skolarbete

ojoj här är jag o sandra snabba som bara den, vi började
skriva med detta arbetet förra lektionen och nu är vi redan klara!
Nu är det bara en lägesrapport som ska in sen är vi helt klara så på onsdag
blir det redovisning! För er som vill veta vad vi skrivit så är det
barn med syn/hörsel skador..

Nu har vi äntligen bara en lektion kvar och det är svenska då
ska lägesrapporten göras, vilket är skitbra! Efter plugget
blir det att åka till Jerry och kolla hur det går med tapeseringen,
eftersom det är jag som ska bo där sen så tycker ju jag
att det ska se snyggt ut;) haha!! Sedan blir det ev att dra iväg och kolla
på när mitt fotbollslag möter HOIF (mitt gamla lag)

Ne jag skriver mer senare snyggingar!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback