Senaste Inlägg

sliiiiiiiiiiiiten efter en ..

shiiit vad trött och sliiiten jag är efter en kväll med Evelina Walfridsson.
Var sjukt kul att träffa dig o umgås igen själva eftersom det var ett tag sen. Och vi hade
grymt kul också vi åt smultongråttor och drack päronsaft, muuuuums!!
Och inte bara det vi spelade något slags grodspel det är precis
som fia med knuff fast man inte kan knuffas;) haha!
Tack för en trevlig kväll bruttan min ♥




Och nu sitter jag här i soffan och har precis duschat klart, och
nu tänkte jag bara slänga in ett "litet" inlägg nu innan jag
ska sova.. Ska ju som sagt upp tidigt imorgon
eftersom jag har nationellt prov i matte, vilket suger hästkuk!!!
Nej nu ska vi inte vara så negativa vi får hoppas på att det
går super bra:D  Nej nu ska jag sova!

Sov gott nu mina snygga bloggläsare och dröm
sött om mig nu inatt och alla andra nätter;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback