Senaste Inlägg

Slutspörten!!

Vaknade vid sex tiden av att min telefon alarmade att jag skulle
gå upp, Tuff morgon kan man ju säga, jag var helt slut vet inte direkt varför!
Och det var inte bara trötthet som var det jobbiga, utan när jag och C var
klara för att åka iväg så sätter vi oss i bilen och allt går jätte bra, sen när jag kliver
ur, så har jag fullt med myror över hela mig, då hade dom byggt bo under
natten, så jävla typsiskt att jag skulle råka ut för det "/  Så jag fick panik, men men!

yeeeeah nu sitter jag entligen i skolan och väntar på att våran första lektion
ska börja, idag innehåller dagen av bara betydsnack vilket är grymt skönt så
jag kanske slutar runt tolv förhoppningsvis!! Sedan blir det upp på stan och köpa mig
en ny sommarklänning som jag ska ha ikväll på fotograferingen!!

Och vet ni vad?? Det är sista veckan i skolan, grymmmmmt skönt :)
Denna vecka består av städning av skåp samt olika aktiviteter med dom andra
klasserna!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback