Senaste Inlägg

600:e inlägget

Ojoj vilken jobbig & bra dag det var igår (torsdag) Så nu tänkte jag berätta
lite vad som har hänt under gårdagen då!!

Vaknade upp runt 8 tiden av att bea pratade i sömnen plus att min vovve bet
mig i håret haha då blev det bara upp göra sig iordning sen käka frulle!!
Sen bar det in till stan och hämta min nattskena hos tandläkaren och fy satan
vad det spännde när hon tryckte upp den i käften på mig, så nu måste jag verkligen
ha den varje natt, glömde dock inatt :/ haha..

Sen Efter tandläkaren kom min kära
mor o far och hämtade upp mig och bea vid krämaren sen bar det av mot
polisen i Hallsberg för förhör, hmm vad har lilla jag gjort nu?! Det är ingen som vet;)
haha ne men förhöret gick väl sådär inte direkt som jag hade tänkt mig men jag
hade en jätte bra Advokat iallafall :)

Sedan efter jag vart hos konstapeln så åkte vi hem till Stina och hämtade min lillkille
som har vart där under dagen :) Sen blev det hem göra i ordning min goda mat
bakad potatis med skagenröra och sallad, muuums:) (bild kommer sen)
Efter det blev det snack med min Albin dom första timmarna va inte roligt jag
betedde mig som en jubelidiot, men sen blev det bara mysigare o mysigare mellan oss:)
Sen efter det härliga prat/mys stunden med han blev det duschen sen sova!

Sådär ungefär såg min torsdag ut, hur såg eran ut? :P


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback