Senaste Inlägg

Tycker jag det är kul att blogga?!

Fick en fråga förut varför jag bloggade och om jag tyckte det va kul, så här
kommer svaret.. Varför jag bloggar är för att jag tycker det är kul att uppdatera
mig lite grann och även få skriva av mig lite vilket kan kännas väldigt skönt ibland
men ibland vill jag inte alls blogga pga av ex, bråk, tjaffs och sånt!

Så att ha en blogg kan både vara väldigt roligt men ibland kan det va grymt tråkigt
också! Som nu till ex jag sitter hemma diesel har precis somnat och jag har skit
tråkigt, vad gör man en lördag kväll i Örebro, finns inte ett skit o göra alla
är så fruktansvärt tråkiga idag! Eller det är dom tamig fan varje helg!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback