Senaste Inlägg

Vilken dag säger jag bara "/

Shiit gick o la mig runt halv fyra tiden inatt och halv sex ringde klockan på telefonen
då var det bara dags o göra sig iordning och sen bege sig till Sofie och lämna Diesel
och sedan hämta Thindra o lämna henne hos mormor sussi :) Sen blev det till Alléskolan
i Hallsberg på möte, och det gick grymt bra jag börjar där imorgon 7,50 :)

Och idag när jag kom till Alléskolan började det även att snöa, (suuuuck) menmen så
nu är det ungefär 20cm snö ute och det snöar fortfarande, och dom varnar för risktvåan!
Denna vinter kommer bli mycket mycket värre än förra vintern! Nu vill jag bara
till Albin och lägga mig på hans altan med han o bara soooola:)

Och sen till det tråkiga när jag kom hem till Sofie för att hämta diesel så får jag ett
samtal från konstapeln om att jag måste åka o träffa han plus min advokat imorgon,
hmm inte kul.. Menmen sånna smällar man får ta!! Så har min dag sett ut typ!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback