Senaste Inlägg

Alkoholen slog aldrig till igår kväll/natt

Alkoholen slog aldrig till igår på mig fast jag va så himla taggad hela
tiden igår, jag vart bara "lullig" men inget mer, men det kan ha varit för
att jag hade Albin i mina tankar nästan hela kvällen!
Jag saknar & längtar efter honom otroligt mycket jag vill att han ska vara
här nu nu nu nu nu!!

Aja kvällen/natten igår va väl okej först var det förkrök hos sandra i Fjugesta
sen drog vi in till stan på någon tråkig fest där de vart lite tjaffs :O
Sen gav jag upp och tog taxi med bea bus upp på stan sen bussen hem!
Och min bebis blev helt överlycklig när jag kom hem, han hade tydligen
gnälligt jätte mycket sen jag åkte.. Jag älskar min lilla Diesel <3

Bilder från gårdagen kommer att komma in på sandras & beas blogg troligen,


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback