Senaste Inlägg

Du betyder massvis för mig!

Ibland finns det både positiva och negativa grejor med att börja skolan igen,
den positiva grejen är att jag kommer på rätt spår igen vilket är skönt det. Men det
negativa är att jag inte får tillräckligt med tid med den som betyder massvis för mig
alltså Albin.. Men det är ändring på det nu, nu kommer jag ha samma tid för honom som
jag hade innan jag började skolan så ska allt bli som vanligt igen:)

Albin är en kille som är väldigt mycket speciell av sig, han är verkligen inte som alla
andra!! Albin får mig att må bra, han får mig att le, skratta och känna mig värd och
mycket mycket mera.. Albin är en kille jag aldrig aldrig då menar jag verkligen aldrig
kommer lämna ifrån mig.. Nu är han mitt hjärta och det kommer han för evigt vara!
Nu låter det som att vi är tillsammans men det är vi inte än, men han betyder
så mycket för mig som om vi vore tillsammans.. Och både jag och han hoppas på mera
än bara vänskap.. Vi får varndra på bra humör, vi får varandra att må bra och vi ger
 oss så många komplimanger osv som är bra att få höra och mycket mera :)<3




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback